IX zlot MB/8 Club Poland

Legionowo 19-21.05.2006

 

Regulamin

 

ORGANIZATOR

 

MB/8 Club Poland

Sekcja stołeczna

 

Komandor - Bartosz Idzikowski „Idzik” tel. 0602 181813

Kierownik prób sprawnościowych – Bartosz Idzikowski „Idzik” tel. 0602 181813

Kierownik trasy – Sebastian Pawlak „Sebian” tel. 0601 242549

Organizacja zadań na trasie rajdu:

-         PK 1 / Zadanie 2 – Małgorzata Borowik „Małgosia” tel. 0603 560023

-         PK 2 / Zadanie 4 – Harald Kittel „Melvis” tel. 0691 935836

-         PK 3 / Zadanie 11 – Sławomir Stawicki „Stawros” tel. 0889 613152

-         PK 4 / Zadanie 13 – Sebastian Pawlak „Sebian” tel. 0601 242549

Komisja obliczeń:

        Sebastian Pawlak „Sebian”

        Małgorzata Borowik „Małgosia”

        Bartosz Idzikowski „Idzik”

        Sławomir Stawicki „Stawros”

        Harald Kittel „Melvis”

 

Impreza stanowi I Eliminację

Grand Prix MB/8 Club Poland 2006

 

 

Sponsorzy:

 

- „MB Serwis - Zbigniew Broler” – specjalistyczna stacja napraw Mercedesów

ul. Rzemieślników 5/7, Warszawa, http://www.mercedesbroler.pl

 

- „SHELL POLSKA” – producent oleju Shell Helix

ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku 7a, Warszawa, http://www.shell.pl

 

- „KONSALNET” – agencja ochrony

ul. Przasnyska 6a, Warszawa, http://www.konsalnet.com.pl

 

- „OLDTIMER SERVICE POLAND” – wszystko o oldtimerach marki Mercedes-Benz

ul. Konopnickiej 12, Trzebnica, http://www.osp.net.pl

 

- „AUDIO PLUS” – generalny importer systemów nagłośnieniowych Electro-Voice

ul. Kolejowa 50, Łomianki k/W-wy, http://www.audioplus.pl

 

- DHL POLSKA – krajowe i międzynarodowe przesyłki kurierskie

Zamów kuriera: 0-800-345-345, http://www.dhl.pl

 

 

 

CELE IMPREZY

 

-         integracja środowiska miłośników i użytkowników samochodów marki Mercedes–Benz, a w szczególności modelu W114/115,

-         poznanie regionu mazowieckiego,

-         wymiana poglądów i doświadczeń w zakresie eksploatacji, napraw i odbudowy samochodów marki Mercedes-Benz,

-         propagowanie kultury i bezpieczeństwa na drodze oraz wiedzy technicznej

 

OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW PODCZAS TRWANIA RAJDU

 

Uczestnicy powinni stosować się ściśle do przepisów obowiązujących na drogach publicznych w Polsce i odpowiadają za ich przekroczenie. W trakcie trwania prób sprawnościowych w samochodzie może znajdować się jedynie załoga zgłoszona do udziału w imprezie. Zmylenie lub zjechanie z trasy z jakichkolwiek przyczyn i wynikające z tego konsekwencje nie mogą być przedmiotem składania protestu lub zmian zapisu czasu. Zawodnicy mają obowiązek umieszczenia na pojeździe w wyznaczonych miejscach numerów startowych oraz otrzymanych materiałów reklamowych.

 

OBOWIĄZKI ORGANIZATORA

 

Organizator dostarczy uczestnikom numery startowe oraz materiały reklamowe, które należy umieścić we wskazanych miejscach na pojeździe. Przed rozegraniem prób sprawnościowych organizator dostarczy opis prób wraz z punktacją, a przed startem rajdu - opis trasy oraz kartę drogową. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe podczas trwania imprezy w stosunku do osób i sprzętu. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za spowodowane przez uczestników imprezy szkody i straty w stosunku do osób trzecich i ich mienia.

 

WARUNKI ROZGRYWANIA IMPREZY

 

Klasyfikowane są tylko i wyłącznie załogi startujące w samochodach marki Mercedes-Benz. Uczestnicy rajdu zobowiązani są do przejechania wyznaczonej przez organizatora trasy zgodnie z zapisami w karcie drogowej i opisem trasy. Podane w itinererze odległości zostały sprawdzone i są uśrednionym wynikiem pomiarów uzyskanych przez kilka różnych aut. W razie pomylenia drogi, każda załoga dysponuje "kopertą pierwszej pomocy", jednak jej otwarcie powoduje dalsze uczestnictwo w rajdzie w charakterze obserwatora i wykluczenie z końcowej klasyfikacji. Uczestnik obowiązany jest przybyć na metę dokładnie w regulaminowym czasie. Stawienie się na mecie zbyt wcześnie, jak i zbyt późno spowoduje przyznanie punktów karnych.

PODANY W ITINERERZE KILOMETRAŻ OZNACZA MIEJSCE WYKONANIA MANEWRU LUB ZADANIA, LECZ NIE MUSI OZNACZAĆ MIEJSCA USTAWIENIA ZNAKU DROGOWEGO.

 

PRÓBY SPRAWNOŚCIOWE I ZADANIA

 

Uczestnik zobowiązany jest do przejazdu próby sprawnościowej zgodnie z podanym na rysunku kierunkiem jazdy w jak najkrótszym czasie. Początek każdej próby sprzed linii startu z uruchomionym silnikiem. Koniec każdej próby z zatrzymaniem pojazdu tak, aby linia mety znajdowała się między osiami pojazdu. Niewłaściwe zatrzymanie pojazdu zawodnicy poprawiają kosztem czasu trwania próby. Zakończenie każdej z prób sprawnościowych lub zadania w trakcie sygnalizuje sędzia np. podniesieniem ręki do góry lub w inny wyraźny dla uczestnika sposób.


 

KLASYFIKACJA I PUNKTACJA:

 

 

 

ZADANIA NA TRASIE RAJDU:

 

 

Za każdą poprawną odpowiedź                                                                           +5 pkt

Za każdą błędną odpowiedź (lub brak odpowiedzi)                                           0 pkt

 

 

Za popełnienie stwierdzonych wykroczeń drogowych                                       -50 pkt

Za każdą minutę wcześniejszego lub późniejszego przybycia na metę             -5 pkt

DOPUSZCZALNE MAKSYMALNE SPÓŹNIENIE WYNOSI 15 MIN!

Przekroczenie maksymalnego czasu spóźnienia.                                                          -100 pkt

 

 

PRÓBY SPRAWNOŚCIOWE:

 

Do ogólnej klasyfikacji rajdu wliczane są również wyniki uzyskane podczas prób sprawnościowych. Opis prób wraz z zasadami punktacji uczestnicy otrzymują na miejscu rozgrywania prób przed zawodami.

 

 

KONKURS ELEGANCJI:

 

 

W konkursie elegancji komisja bierze pod uwagę wygląd i stan samochodu zgodny z oryginałem oraz jego prezentację przez załogę. Mile widziane stroje z epoki i inne pomysły własne. Skład 5 osobowej komisji zostanie podany oddzielnym komunikatem przed konkursem.